atesvegunesinannesi Duyguslabebegi Ben kızıma güveniyorum inşallah zamanında gelecek çok sağol canım🥰
Makbus Duyguslabebegi dip balığı olmadığı icin gönül rahatlığı ile yiyebilir siniz . OMEGA 3 oranı da fazla zaten
Buse62 Duyguslabebegi ben çok yedim Trabzonlu oldugum için bide☺️bol oldugu zamanlarda niye zararı olsun ki hamsinin. O civa içerenler dip balıgı barbun mezgit gibi
Duyguslabebegi Buse62 tavada mı yapıyorsunuz canım. Bende Karadeniz geliniyim bizde balığı çok severiz ama inceliyorum işte biraz 🙈
2020annesii Duyguslabebegi hamsi somon ton bunlar rahatlıkla yenebilir gebelıkte en güvenli olanlardan biri
Hatice_mustafa Duyguslabebegi Yemez miyim bayılırım hem fırında hem de kızartır eşim sağolsun ye canım korkma .
Gokcylan Hamileliğimin başından belli yiyiyorum doktorum önerdi hamsi,istavrit,somon tüketin diyorlar hiçbir zararı yok Cnm