atesvegunesinannesi Duyguslabebegi 29 haftalığım haftada 1 kez balık günümüz var oğlumda hamsi dışında balık yemediği için sürekli hamsi yedim😂🤷🏻♀️
Duyguslabebegi atesvegunesinannesi oh çok şükür bir sorun olmamış. Ben çok pimpiriklendim hem iki kez düştüğüm oldu diye hemde zor bir hamilelik geçiriyorum.hem ilk üç ay düşük tehlikem vardı kanamam çoktu hemde serklajlıyım dikişten ötürü yatarak geçiriyorum gebeliğimi...
Serap0733 Duyguslabebegi 36+3 canm sen? Ye ye korkma ben de o cıva olayından cok korktugum ıcın başka balıklara cesaret edemıyorm:/
Duyguslabebegi atesvegunesinannesi bol bol istirahat et canım Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz dua et çok geçmiş olsun
Mrvfndk Buyuk baliklrdan zarar gelir diyolr yani kopek baligi balina gibi onlrida yemedigmz icin sorun yok canm. Hamsi en iyisi bence direk atiyorm agzma ben kılçığı falan rhatsz etmyo .ama midem almiyodu yiyemedim uzun zaman..
AyaYlmazYldrm Duyguslabebegi allah saglikla kucagina almayi nadip etsin dunayya gelecegi varsa sen kendini biyerden de atsan o gene gelir korkma canim
atesvegunesinannesi Duyguslabebegi Ben kızıma güveniyorum inşallah zamanında gelecek çok sağol canım🥰