Yesmckmk tambirminnos öyle oluyor gerçekten çok farklı bi merak oluyor insanın içinde hem bulunduğun zamanı seviyorsun hem hızlıca geçsin günler kucağıma alıyım diyorsun 🥰🥰
Yagmurispir_ Yesmckmk canim sen yarin 11+4 gidiceksin dimi ? Eğer yaptırabilirsen testi banada haber verir misin ?
Yenianne_ Yesmckmk ben ikili tarama testi yaptirmadim kan vermedim yani sadece ense kalinligi ve burun kemik ölçüsüne bakilsin ozaman dedi doktor ondada 11+2 ken falan gittim
Yagmurispir_ Betuloz Aldirmakla alakası yok gerekli bütün herşeyi yapılsın istiyorum . Yaptiran herkes aldirmak icin yaptırmıyor herhalde.
Mrvfndk Yagmurispir_ fazla ölçüm yaptılar risk coktu sonra ozelde milimi daha düşüktü hafta gectikce milimi azaldi normal ddi doktr. Ama en basta en kötüyü soyluyolr uzuluyo insan belirsizlk var tabi hala .yas arttikca risk artarms.
RuzgarsMommy Yesmckmk Yaparlar canım doktorun ultrason ile bakip incelicek ende kalınlığının vs sonra kan ver dicek okadar
RuzgarsMommy Bend 11 de yaptırdım doktorum zaten 11 de geldiğinde yapicaz dedi 11 / 14 haftalar arasi yapılıyor kızlar 12 de olur sıkıntı yok
RuzgarsMommy Her testi aldirmaya getirmeyin bebegin iyi mi degil mi neyi var ne yok onlari ögrencez yani her test konusunda aldirma muhabbeti
Yesmckmk Ilkanne03 özele gidiyorum ama bunu takipli olduğum devlet hastanesinde yaptırcam sabahtan gidip erkenden sıra alınca bakıyor randevusuz