YamacDemirinAnnesi Eses ben 30’lu koli alıyorum valla daha hesaplı oluyor, bide indirimleri takip ediyorum joker, e bebek, civil, Hepsiburada’yı hangisinde uygunsa oradan alıyorum 😇