mlsmrtgll Kızlar durumlar nasıl hamilelik nasıl gidiyor ? Keseyi gördü benim doktorum 10 sonra gel kalp atışını dinleteyim dedi sizde durumlar ne ? Mide bulantılarınız başladı mi ?
Gunel01 mlsmrtgll selam . Tebrik ederim insallah sag salim alirsinn bebisi kucagina... o haftalarda az az mide bulanmaya basliyor. Dikkat et doktorun soylemeden cinsel iliski yapma, o aralar tehlikeli , birdee ne olur olsun yemeyini eksik etme....
Papatya-20 mlsmrtgll sabahları cok az Bi bulantım oluyo hiç Bi sorun yok şimdilik 6 hafta 2 günlük Ken gördüm keseyi 7.haftaya girdik doktor 1 hafta sonra kalp atısını duyarsınız dedi. Saglıcakla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏻 💕
Oznuruzun mlsmrtgll 6+6 gunluguz bebegimle ikinci hamileligim bu haftaya kadar bel ağrısı sol kaşık ağrısı hafif baş dönmesi halsizlik bu tür şeyler vardı bu son 3 gündür miğde bulantısı ve bel ağrım var üstüne bide grip oldum hiç bir şey yapacak halim yok 1 yaşında kızım var zar zor ilgileniyorum onunla oturduğum yerde hiç kimsemiz yok annemler istanbulda yanlarına gitmeyi düşünüyorum allah yardımcımız olsun valla💛
ags mlsmrtgll merhaba. 6+6 olduk biz de. Yarın kalp atışı için kontrolümüz var. 5+3 iken keseyi görmüştük.
mlsmrtgll Papatya-20 bende bulantı yok ama daha erken mi bilmiyorumm arada başım dönüyor o kadar hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻🌸
munevveray Selam annişler bizde 5+5 olduk bugün. Bende miğde bulantısı baş dönmesi falan yok ama belim cok ağrıyor ve işyerinde bilgisayar başında uyucam neredeyse çok ağırlık basıyor . Keseyi görmüştük kalp atısı için 2 hafta sonra gel dedi doktorumuz. Folik asit kullanıyor musunuz?
munevveray mlsmrtgll ne kullanıyosun canım bana mom vital verdi doktor daha önceki gebeliğimde folidays vermişti acaba neden farklı farklı veriyorlar
mom101 Kızlar merhaba ben 4+1 haftalığım yani proqrama göre öyle ve 5 gebelik trsti yaptım farklı zamanlarda farklı idrarlarla hepsi silikde olsa 2 çizgi çıktı sizce gebelik varmı? Adetim 25 şubat kan vermeye gidemiyorum çünki yurtdışında yaşıyorum ve bu gün ve yarın bayram burda çalışmıyor hastaneler
gozdegurbuz93 Merhaba kızlar 7 haftalık benimde fakat hiç bulantı vs yok aşırı bir uyku göğüs hassasiyeti ve mide yanması var hatta bizde keseyi gördük bir kaç gün önce benim rahim biraz gerideymiş bu hafta da inş kalp atılı için gidicem hayırlısıyla duyarız umarım
Caglahassan Selam kızlar 6+1 olduk bugün bizde kasık ağırlarım ve baş dönmelerim oluyor ve şişlik var karnımda biraz bu durumu yaşayan varmı? Yeme düzenim normal hatta zorla yiyorum pek iştahım yok
Mervenur_kcbs Caglahassan şişkinlik olması üşütmemeye dikkat etmen gerekli diye duymuştum bende 6+3 teyim şuan
Mervenur_kcbs mlsmrtgll merhaba 6+3 teyim sabahları çok erken uyanıyorum kalktığım gibi mide bulantım oluyor yemek yiyince geçiyor gün içinde ara ara mide bulantım oluyor fakat yemek yiyince hemen geçiyor 5+4 te keseyi gördük 5-10 gün sonrasına kontrol verdi kalp atışı için Allah nasip kısmet ederse kalp atışlarınıda duyacağız birde ekstradan kaşık ağrılarım oluyor adet olacakmışçasına ve karnımda şişkinlik vardı üşütmemeye özen gösteriyorum o zaman şişkinlik azaldığını farkettim🌸folik asit olarak folibol ilacını yarim kullanıyorum Bu kadar 😁
Caglahassan Mervenur_kcbs aslında bu hafta hep evdeydim izinli zamanıma denk geldi ama hep duş aldım bi terledim bi üşüdüm üşüttüm belkide haklısın bir de kendimi çok çirkin hissediyorum yaaa🤦♀️😂
Mervenur_kcbs mlsmrtgll bende çok yiyorum kızlar sizde mide bulantısı olmuyormu ben normalde çok az yemek yiyen biriydim belki günde 1 öğün yerdim ama şuan 2-3 saatte bir karnım acıkıyor ve yemeyince bulantı yapıyor
Caglahassan mlsmrtgll ben de öyle valla az yiyorum ana gel gör ki şiş bir göbiş var sanırsın 3 aylık kilom aynı ama ideal kilomda hamile kaldım🤦♀️🤦♀️ bu hafta izinliydim çok hareket etmedim düzensiz yedim belkide ondan bilemedim.. bakalım ofis düzenine geçince inecekmi😂😂😂😂
Caglahassan Mervenur_kcbs henüz bende pek bir mide bulantısı olmadı baş dönmem ve halsizlik çok oluyor ve de özellikle gece kasık ağrısı.. Ha birde şişlikten şikayetçiyim düzenli beslenicem artık🤦♀️