OzgeSelcuk https://imgyukle.com/i/nGMg1q merhaba anneler 💕 Dün akşam kendi çapımda kızıma 🐣 alınması gerekenlerin listeni hazırladım. Çok saçma sapan şeyleri almak istemediğim için temel şeyleri almak istiyorum. Eksik var mı sizce ?? Şimdiden teşekkür ederim 🥰
bilaloguzunannesi OzgeSelcuk 24+5 günlüğüz henüz birşey almadık ekran fotoğrafı aldım hakkınızı helal edin 😊 bu arada kaynana cinsel ilişki elti konusu olmayınca kimse cevap vermiyor
Drykmsl OzgeSelcuk alt açma, depend, banyo filesi. Zaten ilk ihtiyaçları olduktan sonra gerisi eksik görüldükçe tamamlanır.
Nesizade05 OzgeSelcuk bende 22. Haftadayım aynı şekilde post açtım ama cevap yok :) listenizin resmini çektim helal edin bende liste arayışındayım 🌸
OzgeSelcuk bilaloguzunannesi aynen öyle vallahi.. Asıl olması gerekeni yazıyoruz zorla cevap geliyor. Helal olsun kardeşim alabilirsin tabikide
Cumaserife bilaloguzunannesi ama burdada çekiştirmesi güzel oluyo be 😅😅bazen yuh diyorum okuduklarıma ama işte
OzgeSelcuk GizPek onuda kaynanam söyledi listeye öyle yaz ben anlarım dedi bende yeni öğrendim vallaha 😁😁 bildiğin düz bez parçasıymış birazcık kalını.. elimin altında olsunmuş lazım olurmuş omzuma atıp bebeğin ağzı elbiseme değmesin diye felan amaan kaynana işleri bende anlamam pek 😂🤣
Dozturkgol GizPek mermerşah ince tülbent tarzı birbez beyaz çok işe yarıyor ben ilk çocuğumda kullandım tavsiye ederim metre işi satılıyor çoçuğu yıkayınca ilk ona sarıyorsun havlu kalın kalıyor bu kumaş yumuşak yumuşak suyunu alıyor dışarı çıkınca örtü niyetine pusette örtebilirsin yazın ser üstünde uyusun terletmez üstüne ört rahatsız etmez terletmez çocuğu yarım kundak yapmak içinde kullanılabilir yani çok işlevli bir bez ben tavsiye ederim fiyatında uygundu biz aldığımızda
OzgeSelcuk Tucem Reflü yatağı biraz hani olmasa da olur diye düşünüyorum ama yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum.. 🤷🏻♀️ Süt sağma makinesi var bende ablam hediye ettiği için yazmamıştım ama dikkat edip bana öneride bulunduğun için çok teşekkür ederim 🥰
Tucem OzgeSelcuk ilk kızımın zamanında bu tarz şeyler varmiydi hatırlamıyorum ya da ben almamıştım 6.5 sene önce ve kızımın ilk zamanları resmen tetikte bekledim.cunku yeni doğan bebeklerin çoğunda midelerinden dolayı reflü oluyo anne sütünü geri çıkarıyorlar onun için kafasının yüksekte olması her zaman bir artı😊tabi yine siz bilirsiniz
bilaloguzunannesi Cumaserife evet güzel oluyor da sonra o insanlarla yüz yüze bakıyorlar ben çok gördüm hayatımda kaynaşmasını eltisini anlatıp sonra gidip kahveler ıçmeler fotoğraflar çekilip her yerde paylaşanlar samimi gelmiyor 😂😂
Cumaserife OzgeSelcuk bu arada herkes kendi büççesine göre temel şeylere yada diğer alıncakları hazırlar ama benimde yaptığım alşvşte aşağ yukarı aynı da burun aspratörünü unutmuşsun bebekler yeni doğduklarında ağızdan nefes alamazlarmış bu yüzden burun asprtörü gerekli bence bizde 37 olduk bu arada sabırsızlıkpa bekliyoruz nolcak doğumumuzu🤭
OzgeSelcuk Cumaserife evet doğru diyorsun burun aspratörünüde ekliyorum hemen.. Ayy çok az kalmış senin yavruna kavuşmana 😍 hadi bakalım sağsalim al yavrunu kucağına kazasız belasız.. ♥️
Pamukgelim Cumaserife bişey soracam, şu baby jem, baby plus markalarının bakım setleri var, içinde tırnak makası ateş ölçer bir de aspir3var galiba, o settekş aspiratör yeter li mi, ilk gebeliğim, aspiratör de neye dikkat edilmeli
NihalBurak OzgeSelcuk benim arkadaşım da yeni doğum yaptı bütün aspiratörünü sordum alıyım mı diye şimdi alma doğumdan sonra lazım olursa alırsın dedi ona lazım olmamış mesela 💜