gozdegurbuz93 ayy canım ya bende gittiğimde kalp atışını sormayı unutmuştum iyiki sormamısım baksana.😁Ama şöyle düşündüm duymazsa haftaya falan gel derdi.Ben gittiğimde iyiydi,ama benim rahatsızlıklarım var istemeden korunarak hamile kaldım,ve tedavim yarım kaldı vs.bilmiyorum şimdi nasıl olur..