Merhabalar günaydın.. Gebe olan herkesin öncelikle Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bebek şuan 7 haftalık oldu ama bende hiç bulantı kusma vs gibi şikayetler yok sadece aşırı bir uyku var göğüs hassasiyeti yoğun kalp atışı için bu hafta gidicez ama benim gibi aynı durumu yaşayanlar varmı? Bir kaç gün önce kese içinde bebek göründü doktora kalp atışını sordum. Çocuk varsa kalbide atıyordur gibi bir tepkiyle karşılaştım🤦♀️🤭