Serife3304 bak benim eşim görevde ben tek başımayim (üstelik Türkiye'de yeniyim). Yapma böyle güçlü ol. Benim eşim aylardır yok. Yani bir buçuk yıldır. Böyle öyle yapmıyorum mecbur güçlü kalmak zorundayım bebeğim için. O korkar.. Sen ağlarsan o da kasılır ağlar.. Bebişini korkutmasan olmaz mı.. Ona de ki yavrum korkma Tamam bebeğim az kaldı sabret sende herşey çok güzel olacak de pozitif enerji ver..