Ben 9 ay önce düşük yaptım ilk bebeğimdi ve tarif edemeyeceğim duygular yaşadım ondan sonra 9 ay boyunca hamile kalmak için elimden ne geliyorsa yaptım dualar bitkiler doktorlar karın çektirmeler elimden gelen her şeyi yaptım ama en önemlisi hep dua ettim çok şükür ki dualarım kabul oldu şuan 5haftalık hamileyim ve midem çok bulanıyor olsun sağ salim gelsinde her şeyi çekmeye razıyım darısı isteyen herkesin başına inşallah