Adnuf zmrtcskn tam sınır dedi doktorum.ben seklajlı oldugum için yatmak zorundayım hareket olmayınca bebek iyi beslenmiş ama iri bir bebek olacak galiba rabbim hepimizin bebeğini sağlıklı bir sekilde kucağımiza almayi nasip etsin