[silindi] zmrtcskn 25+ 4 üz biz de 😇 en son 20 haftalıkken gittim doktora o zaman 341 gramdı doktor ne az ne çok gayet normal dedi 😊
Adnuf zmrtcskn tam sınır dedi doktorum.ben seklajlı oldugum için yatmak zorundayım hareket olmayınca bebek iyi beslenmiş ama iri bir bebek olacak galiba rabbim hepimizin bebeğini sağlıklı bir sekilde kucağımiza almayi nasip etsin