Funda_karabas doktorum tatlı bi bayan daha ben sormadan anlatıyor herşeyi bilgilendiriyo. Ben kendim araştırıp gittim memnunum. Bu arada dogum fiyatları ben sürekli kontrollerimi orda yaptırdıgım için o fiyat, normal dogum 1800 zorunlu sezaryen 2300 dediler dışardan gelen hastalara