Emrasf bana remedy hastanesınde 3 sene once bahar ergen dogum yaotırdı cok memnundum kendısınden takıpelerıme de hep ona gıtmıstım medical parlta olmasa tekrar ona goderdım Malum muayene ve dogum ucretlerı cok pahalı😬bahar hanım cok tatlı ılgılı bır doktor🥰 suanda Kurtköy adatıp docent doktor saynur yılmaza gıdıyorum onuda tavsıye ederım gercı cok soguk fln dıye yazanlar oluyo kendısı hakkında ama bız cok memnunuz