Nse Bebektas1 bennnnnn 😂✋çok karışık geçiyor desem ☺️ bı bakıyorum çok hareketli bı bakıyorum hiç hareket yok bel ağrisi uzun zmndir vardı zaten sadece bu hafta baş donmesi oldu
Miranmiray Bebektas1 Valla benim ki oğlan ilk hamileliği 14.haftadan beri hissediyorum şuansa bazen noluyor diyorum özellikle baba sının sesini duyunca bir başka oluyor bizim bücür 😂😂😂
Ecrinbzkrt Bebektas1 benım paşamda masallah 16.haftada basladı hareketler cok sukur duzenlı ve cok guzel bırsey ama cok yorgun olunca duruluyor bugun cok az mesela hareketı
Bebektas1 Miranmiray benim ilk gebeliğim o hareket etsin diye elim karnımda bekliyorum çok zevkli ya😄
Bebektas1 Nse biraz bebişi tanımak lazım sanırım ben tatlı yiyince hareket etmiyo, portakal falan yeyince baya canlı gibi genelde tatlı ye hareket eder derler ama bilemiyorum
Nesizade05 Nse benimde aynı öyle bu hafta hareketleri azaldı düzensiz oluyormuş bu haftalarda öyle diyorlar
Bebektas1 ebrucetin Ben 3.aydan çatlamaya başladım, herkes çok şaşırıyor😄 göbeğim çıktı ama çok kilo almadım henüz 2 kilo artış var
Bebektas1 Ben 3.aydan çatlamaya başladım, herkes çok şaşırıyor😄 göbeğim çıktı ama çok kilo almadım henüz 2 kilo artış var
Fatma29 Bebektas1 gobusum biraz cıktı ama onun dışında biseyimiz yok çok şükür 🙏 birde mide yanmalarini es geçmemek gerek
Bebektas1 Ee_i11 valla ismi belli olduğu için isme özel hastane çıkışı aldım, öyle gördükçe tulum zıbın falan alıyorum bebek çantamı baby nestini falan aldım
Beyzaharun Ee_i11 alacaklarımızın yarısından çoğu bitti bile 🙂 önümüzdeki haftada odasını sipariş edicez beğendik
Bebektas1 Ecrinbzkrt bu haftalarda pek düzenli olmuyomuş burdaki hamilelerin yorumlarını arada okuyorum 30.haftadan sonra düzenli oluyo diyorlar
GizPek Bebektas1 bende bugün 22 oldum ağrım yoktu çok şükür ama şuan evde oturup hasta olmayı başardım baş ağrısı da cabası nasıl baş ediyorsunuz bu baş ağrısıyla yoksa bana mı özel bu işkence 😔
GizPek Bebektas1 onu da içmiyorum çoğu kez normalde migrenim var apranax dışında ilaç içmezdim diğerleri geçirmezdi şimdi onu da içemiyorum atak gelince kafamı kesesim geliyor 😒
Aylnnazkls1809 Bebektas1 GizPek bencede öyle abla başka çocuğun olduğu zaman da giydirirsin dönüşümlü kullanmak için bence normal daha iyi gibi bende isimli çok istiyordum ama yine bebeğim olursa ona giydiremiceğim aklıma geldi