imrangulll canım ben de aynen senin gibi doktoruma sordum, bir oturuşta bir bağ yersen olmaz tabi dedi. Öyle lahmacunun içinde, omletin yanında yemekle bişey olmaz dedi. Özellikle sapını yememeye dikkat et, vücutta dehidrasyona neden olur, vücut susuz kalır yani dedi. Onun dışında yiyebilirsin dedi