imrangulll Kür şeklinde tüketirseniz mesela kaynatıp suyunu tüketirseniz olabilir. Ama yaprak şeklinde yemek çok faydalı ☺️ Bende hep yiyorum, annem de bana hamileyken avuç avuç limonlar yerdim dedi 😆 yeşil yapraklılar çok faydalı özellikle hamilelikte, dereotunun da çok faydası var özellikle tiroitlere, hamilelikte değerleri düzenler.