Sumeyra97 valla kalcadakinden çok daha kolay oluyor 😁 bende tüp bebek tedavisi gördüm toplamda hamileliğimde dahil 70 falan iğne yaptım. 5-6 tanesi kalcadandi keşke onlarda göbekten olsaydı dedim 🤭 ilkinde insan bı tedirgin olmuyor değil tabi. Ama bı bakıyorsun hiç anlamıyorsun bile. Yapacagin yeri elinle sık oraya yap. İnternetten videoya bak daha kolay olur