Sumeyra97 canım bence doktorun ne söylüyorsa onu yap, herksn vücudu farklı işliyor. Belki senin yumurtalıkların o şekilde cevap verecek başkasının ki o şekilde. Burda yazılanlar doktorunun dediğinden daha doğru olamaz veya buradaki insanlar doktorundan daha bilgili olamaz. Doktorunu dinle.