Ilkanne03 tugce0606 vallaha binada Kiz denildi bnle özelde bastırdım ama bnm doktoruma degl onun icn gunmiyorm kendi doktoruma gitcem bu sali
tugce0606 Ilkanne03 kızdan dönebilir aynen bir doktora daha gitmekte fayda var kuzum sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım inşallah ❤️
YagmrK tugce0606 canım benim ikiz ikisi de kız dedi doktorum 16. Haftada ama nedense içimden 1i erkek geçiyor sanki ultrasonla bakarken baktığı bebeğe tekrar baktı gibi geldi. kimseye de diyemiyorum martta detaylı var kısmetse bakalım 😊😊