tugce0606 13+1 deyim bugün özele gittim daha küçük dedi bende söyleyin dedim yüzde verebilirim dedi ablama söyledi doktor %60 erkek demis bizde cinsiyet partisi yaptık bugün 🤣🤣 değişmez diye biliyorum erkek denilipte sonradan kız denilen oldu mu hiç sizde 🤣
Prenses001 tugce0606 13 hafta erkek bebek cinsiyeti için yeterli bir hafta ama verdiği yüzdelik yüksek değil
Canan_gun55_ tugce0606 benim ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum Tm olarak bnde 12 haftada erkek dedi %70 civarında 16 haftalarda da erkek olduğunu öğrendim erkek deyipte kız doğuran bn görmedim ama eltim 6 aylık çocuğunu kız biliyolarmis çocuk karında ölüp doğum yaptığında erkek olduğunu öğrenmişler
Ilkanne03 tugce0606 vallaha binada Kiz denildi bnle özelde bastırdım ama bnm doktoruma degl onun icn gunmiyorm kendi doktoruma gitcem bu sali
tugce0606 Prenses001 ayy evet yüksek değil resmen yarı yarıya dedi ama hazırlık yapıldığı için yapmış oldum 🙈🤭 canım buraya fotoğraf nasıl yükleniyor yükleyemedim biliyor musun
Prenses001 tugce0606 google resim yükle yaz siteye gir resim seç yükle de.cikan linki kopyala buraya yapıştır canım
Ozlemilhan Benim oldu canım erkek dedi doktorumuz sonra 18.hafta kızım olacağını öğrendik şuan 25 haftalik olduk kızım oluyor bizde herkese duyurmuştuk oğlumuz oluyor diye 😂😂
Leyla16 https://imgyukle.com/i/nGkVPvA bana da tahminde bulunur musunuz kızlar 13+1 haftalığız şimdeden teşekkür ederim ☺️
Leyla16 Prenses001 çok teşekkür ederim canım Rabbim sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️