Benimde bu hafta başladı dün kontrolüm vardı bebek ters dönmüş yüzünü de göremedik nstye aldı beni çok şükür iyi çıktı ama çok dikkatli olman gerekiyor artık dedi 2 hafta sonra tekrar gideceğim biraz korkuyorum benim karnım sertleşiyor kasıklarıma hafif ağrı vuruyor akıntım çoğaldı daha 30+3 üz