Bahargibi ilkte öyle bir ani girdi ama bidaha yasamadım cok sukur korktum bende . Ama sonra kuyruksokumumda sızlamalar oldu sık sık olunca korktum doktora söyledim erken doğum belirtisi olabilir dedi magnezyumumu arttırdı gecmezse nste bağlarız dedi gecti şimdi ck nadir olur oldu oda normalmiş