zuzus ya birşey diyim mi bende ilk 9. Haftada birşeyler hissettim ve kimse inanmadı kayıyordu içimde birşeyler. Benimde çok erken çıktı karnım 2 buçuk aylıkken 4 aylık gibiydik. Somra bir süre hissetmedim birkaç hafta sonra tekrar başladı. İlk 9+6 daydı ama