Lacivertli_kelebek burcu0818 İlk gebeliğim ve 16 haftada hissettim tek tük 🥰simid net hissediyorum 20+5 iz😍🌼
burcu0818 Maşallah kızlar rabbim bebeğinizi kucağınıza da almayı nasip etsin bu güzel duyguyu isteyen her kadına tattırsın rabbim 🤲🏻🥰
Betusella burcu0818 burcu0818 benim ilk gebeliğim canım ama erken hissettim sanırım anlamadım ya da içerdeki baya güçlü 🤷🏻♀️ Videoya bile cektim vurduğu anı yakalayıp 😂 Benim sol kasık tarafım sağ kasık tarafım bazen biraz altta bazen biraz üstünde bazen tam ortada atıyor 😊
burcu0818 Betusella canım bende sanıyodum bebek aşağıda hep oluyo bi kaç kere göbeğimin yanlarında pıt pıt şeklinde hissettim ama ben diyodum bebek olamaz çünkü aşağıda bebek 😂
Betusella burcu0818 kaç haftalıksın duan ben 19 haftalık cok fazla yukarda olmaz baktığın zaman aslında 😂 göbek deliğimin bi kaç cm altında atıyor benimki hep 😂
Greyy90 burcu0818 ilk hamileliğim 16 dan sonra hissetmeye başlamıştım pıt pıtlarını şu an 25. Haftadayım tepikliyor kızım bit kadar cüssesiylee 😂
burcu0818 Mirosunannesiyim maşallah canım doktorum bana dedi şimdi hissetmiyosan 20den sonra hissedersin bi tekme atsada mutlu olsam 🤗☺️
Rabiaa___ burcu0818 23 be 24 haftalar da net hissetmeye başladım ama o zamanlar bile her saat her dakika hissetmiyordum gün içinde hissediyordum ama çok değil şuna 34+4 durmak bilmiyor 😊