arkadaşlar 3 ay önce bir kürtaj yaşadım maalesef kalp atışlarını duymaya gittigimizde bebegim olmadıgıno rahim içi gebelik oldugunu ögrendim kürtajla sonuçlandı. doktor 3 ay sonra hazır olduguna deneyebilirsin dedi. sorum şu böyle bir durum başına gelen varmı etrafımdaki insanlar kürtaj sonrası daha çabuk hamike kalınabildigini söyledi bilemiyorum kararsızım 😔