Son 60 benimde,hastane çıkışı,bebek arabamiz kaldı,gerisi herşey hazır, hastane için süsleme hediyelik ve doğumdan 1 ay sonra da mevlidimiz olacak Allah nasip ederse onun hediyelik hazırlıklari falan var şuan, birazdan kıyafetlerini yıkayacağım,😍 içimde şu iki gündür bebeğimi kahbedeceğim korkusu yerleşti,hareketleri de azaldı. Moralim çok bozuk,