Meliha_nur Tumurcuq bence gerekli ilk kırk gun usuyo bebekler bende almadim benim kucuklugumden esimin ve kuzenlerimin kucuklugunden kalmalari kullaniyorum cunku zıbinlari dosu acik genelde ve bebikler cok usuyi daha rahat oluyo atlet gibi dusunun
Tumurcuq Meliha_nur yaa sakladiniz yanii 😁 ay cok guzel...bende olumunkilerden bir ya iki tane kalmalidi bence..lazim olursa artik onlari kulanrm
Serpl Kızımda almıştım ve pekte kullanışlı değil açıkçası alttan çıtçıtlı en iyisi göbek bağınada bi zararı olmuyor.
YagmurZ Kitikate'e girdim gecenlerde hastane cikisi aldim calisan kiz gosterdi 2 tane de ic zibin aldim ben nolur nolmaz bulunsun bence
Papatya_anne Valla bende 2 tane aldım göbek kordonu rahatsız oluyormus cıtcıtlıda bazen o yuzden 2 tane bulunsun diye aldım
Tumurcuq Papatya_anne bende bir ya iki tane olumdan kalanar var ..lazim olursa onlari kulanrz artik..ama ben çit çit budilere daha ustunluk verirem..
Tumurcuq SedaveSusam anladim canim..benm ilk olumunan kalmş.olmali bir ya iki tane o zaman lazim olursa onlari kulanrm
LeonGunes-89 Tumurcuq olmazsın canım ya benim kuzenim de yeni ikiz doğum yaptı hastanede artık bunları kullanmıyoruz demişler zaten yeni çıkan hastane çıkışlarında yok artık o ipli zibinlardan
Szeys Tumurcuq İç zıbın olması gerek diye biliyorum. İlk zamanlar alttan çıtçıtlı pek kullanışlı olmuyomuş. İç zıbın ben 2 tane aldım 1 tane da hastane çıkışının içinde var. En başlarda onları kullanıcam