Roje çok degil çunku haftalar ilerledikce normal boydakiler bile kısalıyor zaten. En azından kısalmaz, baskı olmazsa aşağı ilerleyen haftaları görür. Tabi progestan kullanımda olcak. Ben yatıyordum 2,3 gün bir hareketlendim kısalmış. Bu hafta hiç
kalkmadm pazartesi kontrol de ne cıkcak bakalım.