Selam kızlar 7. Haftamdayım başından beri ara ara lekelenme yasıyorum bugün doktorum bebekte herşeyin yolunda olduğunu söyledi Allah'a şükür leke içinde progestan yazdı ister fitil ister ağızdan alabilirsin dedi. Biraz araştırdığım kadarıyla ağızdan alınca cok fazla yan etki yapıyormuş bulantı vs. Bu sebeple fitil olarak kullanmayı düşünüyorum siz kullandınız mı ne gibi etkiler yaşadınız günde kaç defa kullandınız kaç hafta kullandınız 🤷🏻♀️İlk gebeliğim hiçbir tecrübem Yok benimle paylaşabilir misiniz 👩🏻 Teşekkürler şimdiden