Kızlar size bi taktik vericem ister sezeryen ister normal doğum yapın doğumdan sonra yüzünüz terliyor ya saçınızı açın ve terinizi saçınızla silin evinize gidince fark ediceksiniz cildinizde lekelerden sivilceden ve sivilce izlerinden eser kalmicak bu doğum yapan kadına tanınan bi mucize. Ben bilmiyordum. Sezeryen dan çıktım odama getirdiler hala uyusuktum, kaynanam saçlarımı açtı yüzümü sacimla sildi sacim kisaydi cenemi silemedi bende pek anlamadım ne yaptığını ama eve gelince aynanın Karşısına geçtim cenem eskisi gibi kalmış ama alnim yanaklarim bebek gibi kar beyazı ve pırıl pırıl olmuş şok oldum. Eskilerin bildiği yaptığı bişi. O zaman kızıma doğum yapmıştım yüzüm son ayda ful sivilce ve izleri dolmuştu. Şimdi ise oğluma hamileyim ilk aylarda sivilce oldu ama hiccc umursamiyorum doğumda sacimla yüzümü silcem bunun için saçlarımı kestirmedim. Boğazlarıniza kadar silin derim