Dilane benim doğumum biraz çabuk oldu, toplam 15-20 dk anca doktoru görmüşümdür. suyum geldi önce, sancım yoktu. dr muayene etti açılmam yok 2 cm. sancın oldukça açılma olur dedi biraz konuştuk gitti. o gün onun mesaisi değildi bizim için gelmişti. ebeler ilgilendi 23.30 gibi sancılar başladı. 3.00te doğum odasına girdik 5 dk sonra dr geldi. 3.10da kucağımdaydı bebeğim :) genel olarak memnun kaldım. az dikişim vardı, onlarda 15 gün sonra döküldü. normal doğum yaptım 1.600 ödedik. 24 saat sonra çıkış yaptık.