ecemiran33 Minik_avakado1 Yavrularını bekleyen tüm hamiş annelerimize Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼 Evet bi yandan kucağına almak için sabırsızlanıyorsun ve inanılmaz şekilde özlüyorsun ya 😍 Evet kuzum ilk bebeğim ❤️
Minik_avakado1 ecemiran33 amin inşallah 🤲🏼 az kaldı kavuşmana senin yerine ben bile heyecan yaptım şimdi 🤩
ecemiran33 Minik_avakado1 yaa canımm 💐💚 Zaman su gibi geçiyor valla kuzum bi bakmışsın sende bu haftalardasın 🥰
Drya-krdvt3 ecemiran33 canım su hastanesi muayene ücreti nedir bilgi verebilir misin birde doğum fiyatlarını biliyor musun ?
ecemiran33 Drya-krdvt3 normal muayene ücreti 100 tl kuzum. Sezeryan da ise ücret 1.800 tl diye biliyorum. Burada bir arkadaş daha yeni sezeryan olmuştu yorumlarda var o daha net büliyordur ☺️
Minik_avakado1 Mgtl ımm ben turkuaz pazarı civarı canım tren yoluna yakın 😂 sen ortalardasın bayağı 😂
Feyzakaan 25+1 im kızlar iki gündür bebegimin hareketleri azaldı çok fazla hissetmiyorum böyle olan var mı normalde kıpır kıpır oluyordu işlh bişey yoktur 😔
Mucizebebegim3 Feyzakaan Tedirginsen acile git canim bakarlar sorun yokdur bence o haftalarsa oyle oluyor
ecemiran33 Feyzakaan o haftalarda öyle oluyor kuzum genelde ben çok darlamıştım doktorumu 🙈 Eğer bi kaç gün yorulduysan onun etkiside olabilir. Biraz ılık bir süt iç veya tatlı tüketimi yapıp gözlemle. Eğer için rahat değilse bir doktorunla görüş yinede kuzum
tacje Cylndnzmrt Dilane ben sultan hanıma gitmiyordum ama doğumuma kendisi girdi; doktorum şehir dışındaydı. yeni doğum yaptım ben de mezitlideyim.
SEDA3393 Fatos1995 canım benim doktorumda tuğrul bey çokmu memnun kaldın bende sezaryan olacamda korkuyorum🤭
Fatos1995 SEDA3393 evet bugün 3 gunum kendi işimi kendim yapıyorum hiç uzanmadım bile Cun Ku ağrı 0 agr8m yok sadece spinal iğnesinin vurulan yer biraz ağrı var okadar yoksa hiç bir sıkıntı yok