Cansuacar Su-81 canim benimde yan duruyor kafasi sag tarafta ve surekli sağa toplaniyor ve 37+4 olduk hla dönmedi en basindan beri hep boyle duruyor🤦♀️
Cansuacar Su-81 doktorum 37de bakariz dedi donmezse sezeryan olur dedi ama malesef doktora gidemedim su lanet virus yüzünden bu hafta gidicem cnku bebeğin kilosu öndeydi 37den sonra zor döner dedi bakalım c.tesiye kadar doncekmi nasil olucak😇