Su-81 28+2 haftalık gebeyim ve bebeğim haftalardır yan duruyor acaba döner mi. Bebeği yan duran var mı?
Ilknur_degrrli1 Su-81 ben 32 haftaligim doktor Dönmesi supriz olur dedi ama senin daha varmış donebilir
Minik-mucizem123 Su-81 canım merhaba. Bebeğin döndü mü acaba. Doğum yaptın mı bi aksilik yaşadın mı. Benim bebeğim de yan duruyor😣
Dilaraada Su-81 benimde makat gelişiydi. Dönmez demiştiler. Sonra muayenede yan durdugunu gördü doktor . Bir dahaki gidişimde dönmüştü . Eğer yan duruyorsa dönmeye çalışıyordur 😂😂
Gul-21 Ilknur_degrrli1 zor mu dönermiş o haftadan sonra bende 19 haftama girdim makat duruşu demişti Dr
Su-81 Minik-mucizem123 yok canım hala öyle duruyor 33 haftalık oldum devam hala bakalım 31 martta randevum var
Minik-mucizem123 Su-81 insallah canım. Rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin post önceden açılmış olunca Doğum yaptın sandım 🥰🥰
Su-81 Minik-mucizem123 evet canım inşallah. Bnm plasenta aşağıda olduğu için erken doğum riski var bide bu yüzden yan duruyor büyük ihtimal sende sor doktora
Minik-mucizem123 Su-81 bakılmıştı canım ona yeri gayet iyi demişti. Bebekte rahat ettiği için yan duruyordur demişti. Benim karnım çok değişik kasılıyor ama şekli falan bi tuhaf duruyor
Cansuacar Su-81 canim benimde yan duruyor kafasi sag tarafta ve surekli sağa toplaniyor ve 37+4 olduk hla dönmedi en basindan beri hep boyle duruyor🤦♀️