Nergiiscelik aynı şeyleri doktorumda bana söyledi. Daha önceki yıllarda ilk doz doğumdan sonra yapılıyormuş bu yıl 2 iğne yapın denilmiş. Ama doktorum bu şekilde cok doğum yaptırdım hiç sorun olmadı isteğine bağlı bana kalırsa gerek yok dedi ve bende 28 haftalığım sadece iki defa testini yaptırdım. Sonuclarım negatif cıktı pozitif olsaydı sıkıntı olurdu çok şükür şu zamana kadar bi sorunumuz olmadı 😊