deros- doğumdan sonra hemşirenize söyleyin kan uyuşmazlığınız olduğunu onlar dosyanız da görür gerçi ama yine de hatırlatmakta fayda var. Gelip tekrar bir iğne yapıyorlar oda ikinci gebeliğiniz de risk olmasın diye, genelde dikkate alınıp iğne yapılmadığın da ikinci gebelikler de risk oluyormuş