elobariselo Benim de 14 haftalık %99 kız ama diğer ay kesinleştiririz dedi, değişir mi bende bilemiyorum 🥰
Duyguaydin81 elobariselo banada öyle dediler bakalım inşAllah değişmezde rahat rahat alırım kıyafetlerini 😊
Zuzum577 Ben gitdiyimde kizim gosteriyor iyiki yani herseyini aldim erkek olursa kusura bakmasin pembis pembis giydiririm ona😅
Zuzum577 Duyguaydin81 😂😂😂🤷🏻♀️Shukur uc dort yere gitdim cocuk kiz dediler yoksa kiz elbiselere yatagi bile pembe yani dusun o kadar para verdik 😂