Tugce_61 Banada 12, haftada %70 kız dediler sonra erkek olduğunu öğrendim 14,15,17 Ci haftalarda pipiyi hep gördük küçük haftalarda belli olmaya bilir şimdi 20 haftalık olduk çok şükür 🙏
Duyguaydin81 zelis63 bende öyle düşünüyorum canım ultrason makinesi biraz kötü doktorumun oyüzden netleştiremedi ama %80 kız dediyse kızdır diye düşünüyorum 😊
Duyguaydin81 kartanesi26 en net 20. Hafta ozamana kadar biraz daha beklicem ama değişmesini istemiyorumda bakalım hayırlısı olsun artık 😊
ycllksa Duyguaydin81 %90 ında değişiyor küçükken yanılma çok oluyor. %99 kız dedikleri erkek çıktı mesela
Duyguaydin81 ycllksa ama kaç haftalıkken denildiğide önemle bence ben 15 haftalıkken öyle dedi doktorum
E-E Etrafımdaki herkes erkek hissediyoruz dedi doktor da erkek gibi dedi hiç böyle bir durumla karşılan oldu mu tersi çıkan
Rabia26 E-E aynı ben etrafımdakı herkes erkek diyordu 15.haftada doktor kız dedı halen kımse ınanmıyor kız olacagına
E-E Duyguaydin81 önce sağlıklı gelsin hayırlısı olsun tabi ama inş kız çıkar benimki de 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Çok dua ediyorum hep gönlüm de yatan kız
ycllksa Duyguaydin81 22 haftada erkek diyip kız olan , 9 ay boyunca kız diyip erkek doğan oluyor. Birden çok doktora görünmekte fayda var
Rabia123 Duyguaydin81 15. Haftada %80 kız dedi ama siz yinede acele etmeyin kıyafet almayın dedi 20. Haftada erkek çıktı bebiş😃🤗
Duyguaydin81 Rabia123 ayy gerçektenmii yani ben 20. Haftayı beklicem ozaman en net ozaman görünür değişceğini pek sanmıyorum ama 😊
713 Rabia123 kiz dediginde bacak arasi mi bostu.neye gore kiz dedi.tek bi dr mu kiz dedi baska dr gittin mi canim