Mervelinur vallaha bn o ultrosana sabh 11 de girdm öğlenden sonra 3.30 da çıktım cocuk normalde durmazdiyerinde o zaman inat etti kadın dokotrdu sevmedi onu herhalde neler yaptm kıpırdamasi icn hastadan çıktık eve gıdık yerinde durmadı hafiftense olsa hissediyorm