Fatos1995 Saat 8 de gel dedi bakalım doktor ama bende 1 gram uyku yok korkudan artık size haber veririm burdan gidiş hattı bakalım nasıl olcak 😐
Selcen Fatos1995 bende pazartesi olucam ve nasıl olucak merak ediyorum gözün aydın Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
Haticemre21 Fatos1995 bende cuma günü gidicem zorunlu sezeryan olcam nasl gecti acaba nasılsınız. Gözünüz aydin bu arada 🤗
Ezgilii Nasıldı ? Şuan nasılsın epidural mi oldun benimde 1 ay sonra doğumum çok korkuyorum sezeryan olacağım bendeee 😢😢😢😢
Fatos1995 Spinal sezaryan ama beldeki iğne 1 kerede olmadi 3 4 kez vurdular şu an kesi yerim adet sancısı gibi ağrıyor hemen sütüm geldi zaten ama memeyi tutmadı ağrı kesici vurdular şimdi daha ayağa kakmadım haber vericem hepsini
Fatos1995 Zeyneptoprak valla hicde bile acıyor ama sonrası hiç acı yok sıfır açı adet sancısı gibi ağrılar var okadar daha kakmadım ama bakalım ozaman nolcak
Zeyneptoprak Fatos1995 bende epidural oldum hiç acımadı iğneyi yaparken 🤷♀️Kişiden kişiye farkediyor demekki
Yavrum_herseyim Fatos1995 nasil gecti spinal sezeryan neden 2 3 kez igne vurdular acaba kac haftalik dogurdun bide kac kilo dogurdun😊 Bu arada gözün aydın canım benim. Bende spinal sezeryan olucam ins