Dün gece bi post gördüm. Allah rızası için eski bebek kıyafeti olanlar bana yardım edebilir mi diye. Onun hemen ardından bu postu gördüm alt altaydı iki post. Dedim dünya hali, herkesin derdi farklı. Bayanlar hepiniz güle güle kullanın Allah daha iyilerini daha çoklarını versin hepinize inşallah. Ama burda bir sürü derdi olan İnsan varken bu başlığı gerçekten hiç doğru bulmadım. Yani siz maddi değeri olan sevinçlernizi eşinizle ailenizle arkadaslarınızla paylaşsanızda olur yeter ama; burda şiddet gören,Ekonomik durumu iyi olmayan,boşanmak üzere olan,çocuk sahibi olamayan, düşük tehlikesi olan, ya da bir sürü sağlık sorunlarıyla cebelleşip çözüm bulmaya calısan insan varken burda bu yazışmalar pek hoş durmamış.