😂 😂 Benim eşim açık açık ben öküzüm bekleme diyo hediye almaz öyle bi yapısı yok ama hiçbişeyide esirgemez sağolsun. Ben eşime diyorum ki bak tedavi için ben zorladım iğneleri ben yedim bu kadar yıl sonra nasip oldu dedim bişi almazsan çocuğu göstermem hastanede odaya gelsen sapık var diye bağırırım artık sana kalmış diyorum belki alır diye 😂 😂 😂 biz dalgaya vuruyoruz herşeyi ama düşünüp bişi almasını çok isterim 🤣