1dem Zerrinmesut19 benim minnakın hareketleri çok hoşuma gidiyor pat pat. Şişiriyor sağı solu 😁şükür sıkıntımız yok sadece çok hareketli kendileri içerde
Zeynepdmr Zerrinmesut19 kramplar mahf etti beni bide benim oğluş bugun çok hareketsiz normal mi acabaaa 😔
Elif578 Zerrinmesut19 güzel gidiyor sürekli bi baskı hissi oluyo WC ye gitmek zorunda bırakıyor 😀 gece gündüz düz yatınca bel ve kuyruk sokumu ağrısı oluyor herkesin kaburgası agrıyor ama bende öyle bi sorun yok şimdilik çok yukarda değil bizimki aşada normal doğum pozisyonu almış bekliyoruz 🤩🤩
Zerrinmesut19 KubrAbdullahh bendede var o sıkıntı özellikle geceleri ve göğüs kafesimin kemikleri hep yara gibi 😕
KubrAbdullahh Zerrinmesut19 Benimde sol kaburgam gögsümün tam altı uyuşuk karıncalanıyo böyle elektrklenir gibi oluyo soluma yatamıyorum
Zerrinmesut19 Zeynepdmr alan daraldıkça hatekler azalır diyolar lar ama bilemiyorum içini ferah tut bişey yoktur inşallah 😍
KubrAbdullahh Zeynepdmr canım dünde benim öyleydi hareketi azdı bugunde aksine çok hareketli ara ara korkutuyorlar bizi yaa 🤗
Sesem Çok kilo almam dışında şükür bir sorun yok bazen kasık ağrısı oluyordu tahlillerde akıntı çıkınca fitil verdi doktorum iltihap vardı sanırım sondasında o ağrıda geçti.
Zerrinmesut19 KubrAbdullahh en son Nisan 4 dedi ama martta olabilir kızlar erken gelir derler bakalm bekliyorz meleğimizi ❣️
Zerrinmesut19 Elif578 maşallah bakalm bizimki doğum pozisyonu aldı mı pazartesi kontrolümüz var ❣️ wc hissi maalesef bendede var 🤦♀️
Toprakkkmilaaa20 Elif578 benmde öyle hiç yukarıda bir acı ağrı hissetmedim gömüyor kafayı aşağıya ama rahim kapalı çok şükür😂
hryoz Benimde 5 nisan dogum ama biraz erkencİ olcaz herhalde ne nefes alabiliyorum ne yatabiliyorum kalcalarım agrıyo artık yan yatmaktan umarım mart sonunu görebilirim
Zerrinmesut19 hryoz bizimkide erken gelecek gibi hissediyorum beklenmeyecek bende mahfoldum son 1 haftadır çok kötü geçiyor uyuyamıyorum nefesim daralıyor kulaklarım kızarıyor 🤦♀️