gamzecansel çok teşekkür ederim kızlar hepinize. evet yüksek benim ki bariz. inşallah düşer. dut kurusunu da sorayım dr uma yap derse yapayım inşallah. hepinize de geçmiş olsun diyorum. bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almamız tek duamız🍀