gamzecansel geçmiş olsun, ben de Antiviral başlamak üzereydim ki hastalığım geçti, ama doktor önerseydi kullanacaktım çünkü enfeksiyonun devam etmesinin benim beslenmeme bebeğin gelişimine ve belki erken doğum vs gibi risklere bile yol açabilme ihtimalini düşünüyordum.. kar zarar hesabı yapmak lazım