mirage_90 anlıyorum sizi ama sizde öyle çıktı diye herkeste öyle çıkacak diye bir sey yok. Ben saydığınız bütün ihtiyaçları besinlerimden almayı tercih ediyorum su ana kadarda bi sıkıntı olmadı. Yapay vitaminden ben medet ummuyorum açıkcası ki içinden faydasından çok zararı olan maddeler var yan etkisiyle beraber zararı bana göre çok hem size hem bebeğinize. Hurma, soda, kuru incir, meyve sebze, balık et pekmez gibi besinlerden ihtiyacımı almayı tercih ediyorum. Benim çoğu arkadaşım kullanmadı hiç birinin saçıda dökülmedi dişide çürümedi gayette sağlıklılar. Bence bu vitaminleri gözünüzde çok fazla büyütmeyin ve içerikligini çok iyi araştırmanızı tavsiye ederim. Çoğu doktor haftada bir kez balik yiyorsaniz bunlara gerek yok bile diyor. Faydasından çok zararı var diyorlar. Benim bi doktor arkadasım o hapların yerine bir kaşık pekmez suya koy ic dedi. Oda kullanmamış zamanında kizinida bi görseniz üstün zeka masaAllah. O yüzden bu hapların hepsi hikaye içinde makyaj malzemelerinde kullanılan maddeler var, yapay kimyasal şeyler var. Ki ben normalinde hamile kalmadan bekarkende çok ilaç içen bir insan değildim. Yok serum yok agri kesici yok bilmem ne. Bunlar hep vücudun dirayetini zayıflatan maddeler. Belkide o yüzden hamileliğim rahat geçiyor çok sukur🤗 Dediğim gibi herkesin kararı kendine bizim kararımızda bu yönde. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 💕