Berivan47 Tuxce benim doktorum verdi 15 haftalıkken suan 17+3 üm hala bitmedi omega 3 balık ve başka bir vitaminim daha var😊
Minikhashas Barbiee__2__ bana da geçen gün gittiğim dr onu tavsiye etti ama ben kuzenimin tavsiyesiyle ve deneyimiyle nordıc naturals ın prenatal DHA sını sipariş verdim onu kullanmayı düşünüyorum
720berra- Sirkencubin doktorum önermedi omega 3 leri ağır metaller içeriyor balık ye dedi.eşimde doktor araştırarak bunu aldı İçeriği güzel içmeyi düşünüyorum artık balık da pek yiyemez oldum çünkü
Sirkencubin 720berra- yediğin balıkların ağır metal içermediğini nerden biliyorsun? Yanlış anlama lütfen supplement önerdiğim için değil. Ama çoğu doktor kendini güncellemiyor.
Ozlemkan6411 Caglos herbalife omega3 kullanıyorum epa ve DHA değerleri de çok iyi. Dışarıda çok fazla sahte omega var. Dikkat etmek lazım.
Usluglhn Dyemine20 yasamadim ama korkmayin zehirlenme durumu geldiyse akliniza zehirlenseniz belli olurdu bir kac saat icinde. Kac haftaliksiniz bilmiyorum ama 30 haftaya kadar hareketler duzensiz olurmus
Damlapilatin Caglos ben 16. Haftada gittim balık yağı verdi içeriği çok zengin. Efa Mom özel aldım 85 tl şuan onu kullanıyorum.
mmerveg Sultanbolek İmom bende kabızlık yapmadı hatta faydasi bile oldu. Bu ay bende bulamadım sanırım zamlanacagi için bir sureligine çektiler piyasadan.
sinifcianne Hem regenesis max hem de venatura omega 3 kullanıyorum günde 1 kez yeterli midir bilmıyorum.
CeylanAsena Caglos Ben çok fazla araştırdım doktorların verdiği Omega-3 şerde DHA ve EPA çok az miktarda bulunuyor benimki Ocean Plus Balık yağı DHA:252 EPA:384 bunu kesinlikle tavsiye ederim bebeğe kiloda aldırıyor
mirage_90 CeylanAsena Dha sı Epadan yüksek olanları tercih etmek gerekiyor ama değerleri iyiymiş sizinkinin de
Uyr35 Sultanbolek merhaba canım ımom omega hapından ben 2 kutu almıştım puan ihtiyacım kalmadığı için gönderebilirim istersen