Gzydd Sultanbolek regenesis max multivitamin kullanıyorum. Kabiz yapmadi bende ve bebegiin kilosuda cok şükür iyi ☺️☺️
Annisko Sevgigursoy ilk 3 ay folik asit kullandim ben sonra da r regenesis max i verdi folik asiti kestik.bu kapsül icinde folik asit ve bi cok vitamini barındırıyor diye
Sibelgokhan Crn91 bende decabit kullanıyordum,balık yiyemedigim için omega 3 yazmasını istedim. Ve yazdı.ilaci yazdıktan sonra da decavit kullanimini sonlandirdi
Annisko Sevgigursoy r regenesis max bunun yaninda demir vitamini verdi canim omega 3 olan regenesis max içinde bir suru vitamin barındıriyo ondan aciklama yaparak kesti doktorumuz
Ruviiseem Sevgigursoy magnezyum krampları rahatlatmak için veriyorlar bana kramp için verdiler daha doğrusu
Ruviiseem Caglos omega royal kesinlikle biraz pahalı ama çok kaliteli omega yönünden zengin ocean da daha çok vitamin var gibi gözüküyor ama aynıları decavitte de var zaten 6 doktora sordum 🙈
Mom91 Sultanbolek benim genel bi kabızlık problemim var zaten ilaçlardan oluyordur da öncede olduğu için dikkat etmeye kayısı tüketmeye çalışıyorum
Gamzedngdn HappyMom bende kullanıyorum balık hiç yiyemiyorum Marincap kullanıyorum tamamen bitkisel umarım işe yarıyordur 🌺
lzkz61 Bende innate pronatal kullanıyorum 15. haftalarda falan başlamıştım 34 haftamdayim hala devam ediyorum. 😊
mrvmndg lzkz61 bende ayni ilsci kullaniyorum canim.daha once imom iciyordum piyasadan kalkmis innateye başladık.bebeginin gelisimi nasil acaba kilosu?kilo aldiriyormu bebege