Rumis 23 haftaligim doktora sordum kullanıyim mı diye haftada 1 balık yiyor musun dedi evet dedim o zaman gerek yok dedi 🤔
Crn91 Ben de çok kararsızım doktorum balık yiyorsan gerek yok dedi haftada bir iki yiyorum ara sıra da ceviz. Ama alsam daha mı iyi olur bebiş için bilmiyorum .Decavit kullanıyorum zaten imom ocean falan bunlarda aynı vitaminler var fazla olmaz mı sanki
Sibelgokhan Crn91 bende decabit kullanıyordum,balık yiyemedigim için omega 3 yazmasını istedim. Ve yazdı.ilaci yazdıktan sonra da decavit kullanimini sonlandirdi
Sultanbolek tugbaberdan merhaba ımom omega 3 kullanıyordum. Bu ay bulamadık. Depolarda da yok. Sizin kullandığınızı eczacı önerdi kullanıyorum ama. Beni. Kabız yaptı si de bu sorunlar oldumu
Sultanbolek tugbaberdan merhaba ımom omega 3 kullanıyordum. Bu ay bulamadık. Depolarda da yok. Sizin kullandığınızı eczacı önerdi kullanıyorum ama. Beni. Kabız yaptı siz de bu sorunlar oldumu bide bebeğin kilosunu nsl. Etkiliyoo
Annisko Sevgigursoy ilk 3 ay folik asit kullandim ben sonra da r regenesis max i verdi folik asiti kestik.bu kapsül icinde folik asit ve bi cok vitamini barındırıyor diye
Uyr35 Sultanbolek merhaba canım ımom omega hapından ben 2 kutu almıştım puan ihtiyacım kalmadığı için gönderebilirim istersen
tugbaberdan Sultanbolek bana hic bir sorun yapmadı belki bunyene alışması lazımdır ben 3 aylıkken basladim suan 8. Ayındayım kullanıyorum
Sultanbolek Mom91 merhaba ımom omega 3 kullanıyordum. Bu ay bulamadık. Depolarda da yok. Sizin kullandığınızı eczacı önerdi kullanıyorum ama. Beni. Kabız yaptı si de bu sorunlar oldumu
Mom91 Sultanbolek benim genel bi kabızlık problemim var zaten ilaçlardan oluyordur da öncede olduğu için dikkat etmeye kayısı tüketmeye çalışıyorum
Gzydd Sultanbolek regenesis max multivitamin kullanıyorum. Kabiz yapmadi bende ve bebegiin kilosuda cok şükür iyi ☺️☺️
mmerveg Sultanbolek İmom bende kabızlık yapmadı hatta faydasi bile oldu. Bu ay bende bulamadım sanırım zamlanacagi için bir sureligine çektiler piyasadan.
Sultanbolek Annisko merhaba ımom omega 3 kullanıyordum. Bu ay bulamadık. Depolarda da yok. Sizin kullandığınızı eczacı önerdi kullanıyorum ama. Beni. Kabız yaptı si de bu sorunlar oldumu
Annisko Sultanbolek ben 2.kutuya gectim benim kabizlik sorunum olmuyo muhtemelen su tuketiminiz az ise ondan kabizlik yaşıyorsunuzdur.tok karnina aksamlari gunde kere kullaniyorum ben
Poncik77 Caglos omega royal havyarlı en iyisi miş 145₺ fiyatı var eczanedeki bayanda çok iyi olduğunu söyledi
Annisko Sultanbolek canim cay ben tuketmiyorum acikcasi cayin kabizliga etken midir bilemedim cayla aram yok:))
Sultanbolek Annisko AA günde en az Bi bardak içerim canım istiyooo 😅kansızlık yapiyo diyo doktorum ama maalesef
Akbulutuveys Previt posilive-omega ben de bunu kullanıyorum içinde hem vitamin hem de omega var ayrı ayrı kapsüllü biraz pahalı ama doktor bunu önerdi önceden imom kullanıyordum onu bulanınca doktor bunu önerdi
hryoz H-y-t bende venatura kullanıyorum icerigi temiz vegan ürün ama dozajı düsük oldugu icin iki tane iciyorum Sabah aksam